Illa illa

Ja vart ska jag börja, denna dagen har varit lite småknasig. Är fortfarande inte bra skulle vilja påstå att jag är sämre än någonsin utan att låta dramatisk. Hade tänkt att försöka åka till skolan idag men gav väldigt fort upp den planen isället ringde jag och bad om en akuttid hos BM, det fick jag de trodde först att det kunde vara havandeskapsförgiftning men efter att ha lämnat urinprov samt kollat blodtrtcket kunde de utesluta det. Fick kolla järnvärdet i blodet med och det var fortfarande kvar på samma, de tyckte att det var konstigt men tur var att det inte hade sjunkit ytterligare iaf så jag ska börja ta 2 tabletter per dag istället bestämde vi. Sen fick jag träffa läkaren som kände på mig lite och sa att jag var lite inflammerad i nån muskel eller så och hon sa att det kanske var magkatarr eller så, jag skulle börja äta 5 novalucol om dagen. Har ätit det idag men det gör varken till eller från. Tog nyss värktabletter med och dom hjälpte en kvart eller så och nu är det värre igen. Jag är helt orkeslös, orkar varken stå eller gå bara ligga ner. Jag har en hemsk smärta i magen och i ryggen, ibland bara grinar jag av smärta och vet inte vart jag ska ta vägen. Blir natten lika illa som denna natt och jag inte är ett dugg bättre imorgon då ringer jag igen och ber att få komma in nånstans för jag klarar inte det här längre.

Annars händer inget annat än att jag missar en massa av skolan just nu, det suger en del det med men vad gör man?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Bea

Men guu, det låter hemskt! Hoppas verkligen att du blir bättre snart! KRAM o kry på dig

2007-10-08 @ 20:29:41
Postat av: Kerstin

NU e det du som prioriterar dej först och främst! Ta det lugnt och gå till doktorn och gör vad som sägs!!! SKOLAN kommer att finnas kvar -år efter år. Viktigast e att DU mår bra
-och den lille nye. Maria, nu e det dags att börja bygga bo låter det som..var försiktig. Du ska inte gråta, du ska glädjas!! Kramar!! Kestin

2007-10-08 @ 22:33:12
Postat av: Kerstin

KERSTIN menade jag förstås! Faster....duvet. Nå, ta det lugnt nu manar jag efter kraftansamling i soffan..duvet....*L* -kolla mejlen

2007-10-09 @ 01:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0