Bättre än sist

Denna gång ska jag skriva en positivare blogg än sist:) Saker och ting börjar falla på plats lite mer precis som de alltid gör. Känns inte alls lika hopplöst längre, har fått pengar från csn och matten börjar ge med sig lite mer. Igår räknade jag klart mitt beting för denna vecka och det gick bra. Än så länge är det ganska lätt det kommer så klart bli svårare men jag ska kämpa hårt de här sista 8 veckorna och hoppas bara att det kommer att gå vägen. Matte är svårt men jag känner mig ändå hoppfull.

Idag är jag ledig från skolan och är hemma med Felix som är sjuk. Han kom till våran säng mitt i natten i torsdags och var varm som ett element samt att han har en väldig hosta och förkyldning så han får vara hemma ett par dagar. Så idag ska vi bara vara hemma och mysa och ha det gott. Har dammsugit hela huset och ska snart moppa och torka oxå samt vika en massa tvätt så lite nyttiga saker blir gjorda oxå som tur är.

Annars består mina dagar av att vara i skolan komma hem och fixa mat sen lägga Felix och se på Idol, så jäkla kul ju haha. Men man tycker synd om de människor som inte har bättre självinsikt än vad dom har, men riktigt underhållande måste jag säga.

Helgen blir väldigt lugn imorgon ska jag umgås med Felix hela dagen sen blir det väl lite pluggande i helgen men annars lugnt som bara den. En kompis fyller år men man får väl inte nöjet att träffa henne pga jobb eller pojkvän haha. Insåg en annan sak idag jag är i åttonde månaden idag och har 85 dagar kvar till förlossning, det går verkligen fort måste jag säga!

Tänker på en kompis som begraver sin pappa idag, finns här för dig hjärtat det vet du va?

Dags att återgå till städandet. Får nästan skämmas när jag erkänner det här men jag älskar Do you know med Enrique haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0