Vardagsgnissel

Idag är jag trött, har varit i skolan sen kvart i åtta och vaken sen halv sex. Småsegt att ta sig upp på morgonen måste jag erkänna men det går, skönt om man kunde ligga kvar i sängen dock men det är det ju alltid. Felix var rejält seg imorse vaknade knappt när jag försökte få upp honom, blir långa dagar för honom stackarn. Men nu är det inte långt kvar, ca 7 veckor kvar på dagis sen blir han ledig i en månad så.

Idag har jag räknat matte i skolan, det gick så där börjar komma in på lite svåra saker nu, men det får gå på nåt vis bara lägga ner sig och fråga lärarna mycket. Måste utnyttja den hjälpen man kan få. Underbar låt på radion! var bara tvungen att inflika det haha. Imorgon ska vi ha utematte i skolan, det ska bli intressant att se vad det innebär, vi kommer att vara ute och ha matte och grilla och så, det kan nog bli mysigt tror jag. Sen är det helg igen. Ska åka till Ikea för första gången (det nybyggda alltså) och köpa golv till hallen och till mammas sovrum. Sen kommer brorsan hem så jag ska väl träffa han lite annars inga planer men det är ganska skönt. Underbart att bara slappa måste jag säga. Får passa på och njuta medan man kan.

Har inget vatten hemma så det blir ingen duschning av Felix idag fast det skulle behövas. Man är ganska bortskämd alltså bara för att de stänger av vattnet ett par timmar så blir man helt handikappad ju. hade tänkt tvätta och diska men det får vänta tills imorgon.

Kan säga att jag är nådigt irriterad på min chef och min förra chef de har tagit ett dåligt beslut tycker jag, och ljugit för mig och Alex, det suger. Kommer inte få vara kvar på fritidsgården och det gör mig förbannad på ett sätt speciellt när det gick till på det här viset. Jag har varit däruppe i 5 år!!!! Då förtjänar man bättre än så här tycker jag. Typiskt kommunen alltså! En annan känga måste jag ge till alla dessa jävla försäkringsbolag. Man kan undra hur fan dom sköter sina jobb egentligen? Säger olika saker hela tiden, begär men klantar sig själva jämt. Tröttsamt!

En liten fråga bara är det fler än jag som INTE gillar Alex schulman?

Snart är det Idol!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ang. Alex Schulman. Vad är det du
inte gillar? :)Jag tycker att både hans och Katrins (hans fru) bloggar är ganska underhållande om man kan ta det med en nypa salt ;)

2007-09-14 @ 08:52:59
URL: http://bruno.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0