A shade of grey

I dag är jag lite småseg Alice vaknade fem imorse och låg och sparkade på mig hela morgonen strax innan sju masade vi oss upp ur sängen, Felix fick frukost och lillan fick somna om efter en stund. Nu är Felix på dagis och jag och Alice sitter här en stund. Idag händer det nog inte mycket alls, solen gick nyss i moln himla tråkigt om ni frågar mig. Nu är det mulet och kallt ute. Svårt att veta vad man ska sätta på Felix när han är ute och leker när vädret växlar så här. Han har haft sin nya fina vårjacka hela helgen men idag var det ju overallvädert igen:( hoppas våren kan komma på riktigt snart. Nu berättade Kim precis på msn att det ska bli snö eller regn imorgon, fan va trist! Det är ju marknad imorgon hade eventuellt tänkt mig in en sväng men ska det komma nederbörd kan det ju kvitta.

Har inga direkta planer för veckan, vet bara att jag ska få tummen ur och ta tag i en massa saker. Kontakta lärare, csn mm. Måste fixa en del nu innan jag börjar skolan igen. Och jag börjar ju om mindre än en månad, tiden flyger fram alltså...

I går beställde jag en massa kläder från HM till hela familjen, ska bli underbart kul när dom kommer. Beställde en jättesöt liten klänning til Alice hon kommer bli så söt i den! Hoppas bara att kläderna passar bra, det är bara att hålla tummarna. Håller på att gå igenom min garderob. Har hur mycket kläder som helst som jag aldrig använt ens. Massa snygga jeans som är lite för små. Så går jag bara ner som jag vill så har jag en massa byxor att sätta på mig sen. Måste ner ett par kilo till först bara men det SKA gå. Aldrig mer vill jag se ut som en strandad val! Men nu får jag mitt straff, när man låter det gå så långt som jag har gjort så blir det tufft att gå ner alla kilo man behöver ner sen. Men kämpar på, vem har sagt att det ska vara lätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0