Analysera mera!

Här hemma händer det precis ingenting. Felix är på dagis och Alice sover. Själv har jag just ätit frukost och sitter och surfar en sväng. Sitter och läser på ab och expressen och håller mig uppdaterad om Engla, innan dess läste jag dagligen om Arbogamorden men just nu är det Engla som är intressant. Jag och en kompis brukar sitta på msn och prata och resonera om sånt här men nu är hon offline så jag får ta det på bloggen istället. Har dom gripit rätt man tro? För ett par månader ja kanske tom år sen hade jag sagt ja det tror jag, men som det är nu vet jag inte. Det kan vara han men det kan lika gärna vara någon annan. Om det nu är så att hon är bortrövad? En annan teori kan ju vara att någon kört på henne och gömt hennes kropp. Men den första verkar mer sannolik då hon cyklade upp på en liten grusväg sista gången man såg henne i livet, grusvägen som ledde hem till hennes hem. Visst finns det bilar även på grusvägar men ändå. Något som talar för att hon är tagen av någon är väl det att cykleln låg gömd inne i skogen. Och den här lastbilschaffisen som är häktad just nu verkar ju helt klart vara en ful fisk, han har tidigare försökt våldta 2 flickor tidigare om jag har förstått allt rätt. Sen det här med att en röd saab är fotograferad och han har ju erkänt att han varit på platsen, han hade inget annat val än att erkänna det då dom har hand bil på bild men det behöver ju inte betyda att han tagit Engla för det. En annan tjej har några dagar tidigare sett en man som förföjlt henne i en likadan röd saab och som sen stannat och onanerat framför henne sittandes i bilen, kan det vara han tro? Finns en massa frågor får hoppas att vi får svar snart. Jag vet inte om de har rätt gärningsman men jag hoppas det. Tycker så synd om Englas mamma hon befinner sig just nu i helvetet.

Till Arboga då, har dom rätt gärningsman där? Ja det tror jag faktiskt. Jag trodde på pappan först, pressen målade ju upp att det skulle vara han och den gick jag på. Men tyskan tror jag att det är faktiskt. Hon lämnade ifrån sig en hammare, hon var svartsjuk ovanligt att gå så långt som hon i så fall gick men hon är psykiskt sjuk och hon var i Arboga samma kväll så att det är hon verkar sannolikt tycker jag!

Händer så lite i mitt liv att jag sitter och analyserar detta, men det är intressant och hemskt på samma gång och jag ÄLSKAR att analysera. Analyserar allt, nästan sjukligt mycket ibland.

Idag fyller en kompis år så jag ska snart ringa och gratulera henne annars händer det inte värst mycket. I helgen ska vi träffa svärfamiljen som vanligt och sen hem till Felix kompis som fyller år annars lika lugnt som vanligt.Nu vaknar Alice och skriker på uppmärksamhet så det ska hon få lilla hjärtat:)

Kommentarer
Postat av: Tezz

Du kan bli vikarie för Leif GW Persson i Efterlyst hihi...
Hoppas de hittar både mördaren(arboga) å Engla snart.
Jag tror det är Englas pappa jag..Som har rövat bort henne..
KRAM

2008-04-10 @ 17:50:04
Postat av: Sara

Jag tror att det är gris-äcklet som dom har tagit.. såna människor har ingen rätt att leva tycker jag. Han borde avlivas direkt, kapa av vartenda ben i kroppen innan bara med en slö trädgårdssax eller nåt. Hoppas att ni mår bra allesammans. Ha en mysig helg!!! kramar från karlskoga

2008-04-11 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0