Nice nice

Nu har han gjort det igen min käre sambo. Han har gjort fint här hemma. Han har planterat en massa nya växter i vardagsrummet och gjort sig av med de gamla fula blommorna, och det blev lika fint som det alltid blir när han gör något. Puss till dig älskling!
Själv har jag plockat iordning i Felix rum och sorterat om en del i hans lådor, svårt att hålla ordning för när han har kompisar här så slutar det alltid med att allt ligger i en enda stor hög på golvet. På tal om lillkillen just nu lägger han sig, Alice sover sen en timme. Det  får bli en tidig kväll då hans kompis dyker upp efter frukost imorgon:) Tror det blir Rome på projjan med en massa apelsin till *yeay*

Kommentarer
Postat av: Sara

å vad gött att det går bra med viktnedgången!! man blir mycket mer motiverad när man märker att slitet ger resultat!!
Vad duktig Karln är då som fixar med blommor o grejer..det är mer än min Jimmy det.. han vet knappt vart blommorna står tror jag;)

2008-04-05 @ 08:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0