Oops we did it again!

Klantig kan man vara, det har jag fått bevis för ikväll, min lilla the lips har snackat för mycket! En sak som inte borde ha kommit ut ur hennes mun har lik förbannat hoppat ur likt en groda. Är jag arg? Nej inte det minsta för att jag är precis likadan själv det slinker ur saker som borde ha stannat inne ochy det händer i princip dagligen. Där är vi lika min lilla köna och jag! Ja vi tilltalar varandra faktiskt på det sättet ibland, vi är smått knäppa men det spelar ingen roll för roligt har vi varje gång vi ses. I love it! Vi har en hel del fina minnen tillsammans, roliga minnen där vi röjer och skrattar så vi gråter. Nu blev jag visst sentimental på kuppen. På hennes 25 årsfest blev jag lite för rund under fötterna och beslöt mig för att hålla tal. Kom inte alls ihåg talet dagen efter men en kompis upplyste mig om att jag hade börjat talet med: "Först kommer Felix, sen kommer Kim, sen kommer Linda och sen kommer alla ni andra, sorry men så är det bara". Hoppas på att få träffa lilla könan imorgon igen. Måste bättra på mitt sätt att höra av mig till henne, är alltid upptagen när hon ringer och när jag kan ringa sover hon, men snart blir det bättre när Alice blir lite större och i sommar då blir det klackning gumman det lovar jag!! Då ska vi lyssna på våran musik och sjunga högt och ha riktigt jävla skitkul!

image90

Här är en bild när vi är som mest königa haha, ett par år gammal dock och hemsk men det bjuder jag på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0