Sallad coming up

Ringde precis till älsklingen, han skulle just åka från jobbet och jag bönade och bad att han skulle köpa hem nåt gott, men eftersom jag inte får äta nåt gott så fick det bli pastasallad som vi pratade om redan igår, sen sorbetglass till efterrätt för den är det inte många points i. Så vi ska slå ihop det här tillsammans och så får jag äntligen nåt gott i magen. Nästan pointsfritt, pastan plockar på en del, men nu är det ju helg så det får bli så. I går kväll var jag hungirg och sugen så då tog jag några knäcemackor och sen tog jag en långpromenad med mamma i skogen när Alice hade somnat, det var underbart skönt. Massa tjat och points och mat, men det är det enda man tänker på numera.

Vi har tagit det lugnt idag, Felix kom in till mig redan vid halv sju, sen låg vi och myste i sängen som vanligt, härligt sätt att börja dagen på. Det var svårt för Kimpa att åka iväg till jobbet idag han ville hellre ligga kvar och kramas med de små....men det får han göra om en vecka då ska han vara pappaledig i fem veckor så då får han kramas hur mycket han vill sen.

Nu ska jag plocka med disken, sen blir det till att fixa sallad!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg på dig med!

2008-04-26 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0