Underbar dag i solen

Har haft en underbar dag i solen idag! Solens strålar gör mig verkligen gott, och allt har flutit på så bra idag, skönt när det känns så. Gick upp och gick tipspromenad imorse Felix cyklade idag igen, sen gick jag hem och dammsög och moppade medan Kimpa tog med sig barnen till lekparken så jag kunde städa ifred. Sen dök Kims mamma och brorsa upp och vi grillade och åt massa gott och njöt i solen. Kimpa ställde ut våran möbelgrupp ¨på gräset då han hade rensat bort all humle på altanen och spaljen, och där satt vi bra vill jag lova, Alice sov så sött i vagnen medan vi åt. Har annars fått en del gjort idag städat, tvättat och plockat med kläder till Alice och kläder som ska upp på vinden som barnen vuxit ur, de växer fort de små.

Ska kolla på tv en sväng idag tror jag om det nu går nåt sevärt på burken, sen blir det nog en tidig kväll. Vet inte alls vad sm händer till veckan, men just nu håller jag på och planerar för diverse semestertripper, underbart att ha något att se fram emot. Sen är det nedräkning till skolan börjar, bara 2 veckor kvar nu!

 Humlen är på väg upp redan                      Nybygget!

 Som alltid när vi ses kommer fotbollen fram  Nybadad tjockis:)

Kommentarer
Postat av: Tezz

Du har ingen vårjacka i storlek 74 som du vill sälja eller som man får låna???
Letar efter en åt Waldemar.
Waldemar å jag har varit ute å lekt i lekparken i 1½ timme idag,fick sällskap av några grannflickor..
Å Kent å jag pysslade innan på dagen...

2008-04-20 @ 23:03:40
Postat av: jeanette

det verkar vara en stor sandlåda, nästan man vill dit och leka själv:-)

2008-04-21 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0