Countdown

Å va mätt jag ä! Har precis ätit en sen lunch, åt potatisgratäng och det är ju gott men nu har jag ätit det 3 dagar i rad så det börjar tappa sin tjusning kan jag säga. Annars är det lugnt som vanligt, Felix har en kompis här och dom spelar på hans dator och Alice sitter brevid mig på golvet och leker, ska lägga henne en stund är dock osäker på om hon vill somna då hon sov 4 timmar på förmiddagen, trodde nästan hon hade avlidit därinne och gick in och hittade henne så här:



Hur rar är hon inte då lilla pallan?? Helt underbar så klart, hon är ljuvlig lilla gumman. Njuter av henne under dagarna. Det är endast 10 veckor kvar tills jag ska vara i skolan igen. Trodde jag skulle se fram emot det men faktiskt inte. Jag skulle gärna vara hemma längre, sen börjar jag med en svår mattekurs med fullt ös från början det har nog en del med det hela att göra. Vill inte! Vill inte läsa matte, jag kan inte! Men det får gå helt enkelt, Som tur är så ska Kim vara hemma tre månader med Alice, det kommer han nog gilla.

Nu ska jag ta tag i disken. Tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0