Förlossning på g......

Nu är det tyst i huset vill jag lova. Jag har lagt barnen och Kimpa är i stan. Felix ligger och lyssnar på Pippi och det hörs endast ett svagt ljud därinne. Snart ska jag sätta mig i soffan och se på en film, ska bara välja en först. Idag har jag inte gjort nåt speciellt, tagit hand om barnen bara. Beställt en massa kläder från HM har jag oxå gjort.

Nu till nåt spännande, min kompis har värkar nu, hon är fortfarande hemma men snart blir det nog till att åka till bb. Jag kan kanppt sitta still här hemma men det borde jag för det tar nog en stund till innan bebisen är ute. Åh det är verkligen spännande! Jag är så nyfiken på vad det är för liten krabat som lurar därinne i hennes mage. Det här med förslossningar är bra häftigt ändå. Det underbaraste man kan vara med om. Skulle gärna uppleva en till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0