Kvällspromenix

Just kommit hem, har varit ute och promenerat med mamma och pucken. Är alldeles svett nu, så jag funderar starkt på att ta en dusch. Sen blir det soffan i vanlig ordning. Ska se Ten things I hate about you den är lite charmig så där och jag har velat se den ett tag och just den har jag inte. Var ju Heaths genombrott i USA med, det värsta är ju alla jävla reklam som gör att filmen inte är slut förrens 12 i natt, men men det funkar väl. Ska bara ta det lugnt imorgon jag och barnen.

Alice har börjar dricka välling igen innan hon somnar och hon älskar det men självklart ballar hennes mage ur direkt, synd det men jag ska nog få bukt med den denna gången med. Åker på att köpa ännu mer kläder till barnen med, Felix måste ha 122 nu och Alice ska ha 86 redan! Inte ens ett år ju, men vissa 80 kläder funkar fint men det jag köpte sist är litet! Är ju så klart olika för olika kläder men det är ingen idé att köpa den storleken med. Vad gär jag för att f¨å så stora barn??

Dusch sen soffa! dock inget moffa, det får det vara slut med nu igen......iaf för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0