Söndagmorgon

Söndagmorgon då. Här hemma är det tyst och skönt. Felix sitter framför tv:n och Kim och Alice sover. Att flytta in Alice i hennes rum skulle visa sig vara det bästa vi  gjort på länge. Hon vaknade runt halv fem imorse och då hörde jag henne så jag tog med henne till oss och ammade henne lite sen hade hon gjort kalas i blöjan så jag bytte den och sen lade jag tillbaka henne i hennes säng och hon sover fortfarande och nu är klockan snart 8.30. Hon får sova ifred och jag får sova ifred, vi väckte nog varanra lite när vi sov i samma rum tror jag. Felix flyttade inte in till sitt rum förrens han var två år har jag för mig. Fråga mig inte varför för det har jag ingen aning om, verkligen inte. När vi väl flyttade honom sa han inte ett ord så jag vet verkligen inte varför vi inte gjorde det tidigare för. Det är ju underbart skönt att ha sitt sovrum ifred.

Gårdagen fick en seg start men blev bättre efter ett tag. Kims pappa syster och pojkvän kom hit och vi åkte och fikade i skärgården, sen till godislagret och sen till Maxi och sen hem där dom fick 10 fiskar av oss. Så nu har vi bara 10 ciklider kvar tror jag, men det räcker för förut var det verkligen fullt i akvariet. Idag ska jag städa och plocka lite. Först ska jag ta hand om en gigantisk disk, det är en jäkla tur att man har diskmaskin ändå. Skulle jag aldrig kunna vara utan. Sen hade jag tänkt mig ut och övningsköra faktiskt. Nej kära vänner den här könan har inget körkort sjukt nog. Men det ska det bli ändring på. Nu jäklar! Lång väg kvar men det ska gå......


Måste förresten ta kontakt med en kompis jag inte träffat på länge. Drömde om henne nyss och då insåg jag att jag saknar henne. Måste ringa och se hur hon har det. Ja vad jag saknar henne alltså, hon är en underbar tjej, en av de bästa jag någonsin träffat tror jag. Drömde att hon var tillbaka i Sverige och hängde med mig och jag försökte få ihop henne med Björn Gustavsson som jag hade med i mitt lag (ja det var någon form av tävlingar under ett par dagar), men Felix kom in och väckte mig innan jag hann drömma klart. Men nog hade dom ett gott öga till varandra haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

gomorrn! Ja Tyra är en nattsuddare. Hon har bättrat sig en smula nu och somnar vid 21-tiden säger jimmy (nu för tiden är jag mer borta än hemma på kvällarna så det är han som sköter nattandet). Men ett tag var det efter 22 varenda kväll och det var verkligen jobbigt. Det blir nog ändring sen när dagiset börjar i sept. Ha en bra dag. Vi ska ut med hundarna och gå viltspåren vi la igår kväll, slänga oss över till Kstad och sen ska jag jobba (har fem dar kvar)

2008-08-03 @ 08:48:19
Postat av: Jenny

tack för senast, och hoppas det går bra med körandet :) tycker det är strongt av dig att ta upp det åter igen.

2008-08-03 @ 10:13:28
URL: http://bernadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0