Saker att se fram emot

Här kommer ett mycket positivare inlägg: Dom spelar U2 på radion "Still haven´t found what I´m looking for". Livet kan väl inte bli bättre just då? Underbar låt, underbar grupp som jag sett live! Har precis bakat en äppelpaj och det gör ju tyvärr även det världen till ett bättre ställe att vistas på. Speciellt för Kimpa som meddelade mig att han längtade efter pajen och Felix som utbrast: äppelpaj? äppelpaj! Yes yes! Imorgon blir nog Kimpa hemma för han är risig igen alltså tjock i hals och näsa skönt för honom att vila lite om han nu gör det. Sen blir det kalas hos svägerskan imorgon med, en sak jag skulle vija skriva om det men det kan jag icke då hon är här inne och läser hehe, så det får vänta.

En tråkig sak är att vi inte kan hälsa på nyfödda Mika idag, för det första är Kim risig och sen så måste han upp på taket, måste ju ta vara på alla dagar då det inte regnar. Men jag ska snart hälsa på dom alla, ska fråga henne om jag kan dyka upp i helgen. En annan trevlig sak är att det är lite party hemma hos Charlie i helgen, först såg det lite mörkt ut men jag ska allt pallra mig dit! Har blivit erbjuden sängplats i stan vilket i sig innebär party, mycket trevligt om ni frågar mig. Har inte druckit på länge nu och lite alkohol sitter ju aldrig fel faktiskt, men det är så klart mest umgänget jag ser fram emot! Hon pratade karaoke förut på msn, detta kan ju bara bli succé! Stadsrace i stan med så då är det lite folk ute för en gångs skull.

Nu ska jag värma en burk mat åt lilla tjejen här. So long!



Nu har röjandet börjat, dra ut saker från sina rätta ställen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0