Väntar på uppdatering

Har fortfarande inte hört ett ord från kompisen som är på förlossning. Ja hon borde vara där iaf för igår när vi sms:ade så hade hon tio minuter mellan värkarna så jag antar att de åkte in då. Fick ett sms förut och jag sprang till telefonen men det var inte från henne. Bara att vänta och se......Kom nyss från dagis och jag är pissblöt kan jag säga, det spöregnade när vi gick dit och även fast det inte är långt så hann jag bli redigt blöt. Det var sjö på gatan. Nu ligger Alice och Felix äter mellanmål. Jag ska göra lunch till mig själv för vi ska iväg idag, ska på fest på våran öppna förskola så jag och barnen ska dit om två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0