Helg

Då är det helg då, äntligen! Kom hem vid fyra idag. Har suttit i skolan och grupparbetat hela dagen lång. Det gick bra, vi kom en bit på väg. Nu är all text i stort sett klar, ska göra en bok och fixa bilagor och så. Sju sidor text än så länge. Åt lunch i skolan och fy fan va äckligt det var. Åt potatisgratäng med oliver och soltorkade tomater i. Smakade beskt och surt om det. Gillar varken soltorkade tomater eller oliver så det var väntat. Nu ska vi snart se på Kung-Fu Panda här hemma, sen efter det blir det Idol. Morgondagen ska ägnas åt bakning. Måste baka inför Alice kalas och handla med.

Nu sitter hela familjen här framför datorerna, Felix brevid mig på en pall opch Alice och Fleeze i Kimpas knä. Hela familjen samlad :)

Tänkte skriva om en annan sak med men det orkar jag inte, är småseg så det får bli en annan gång. Passar på att önska alla mina läsare en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: tezz(misskelly/engla_matte)

Hej.

Kopierar min blogg så du kan läsa den.Engla_matte på lunarstorm.







Jag har fått en award för min blogg av två jättegoa vänner o underbara mammorTequilaMie o Bellinda

De som får utmärkelsen kan kopiera reglerna och Awarden.



1. Din uppgift blir nu att själv nominera 5 andra bloggar som du själv uppskattar.

2. De som mottagit awarden, och vill skicka vidare, skall lägga upp en bild på den.

3. Länka till bloggen du fick den ifrån.

4. Ge den vidare till fem andra bloggare & länka till deras sidor.

5. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så att de vet att de fått awarden



Jag utser:



hmn,kommer inte på några,många har ju redan fått denna award..



Men kan ju nämna:

Liam´s mamma på metrobloggen.se

Maria på mariia.blogg.se(Lixia på lunar)

aragon-linda.blogspot.com

Kia på: 4barnsmamma.blogspot.com (Finns även på lunar,men minns inte namnet nu..SORRY)

Åsa,tror hon heter prinsessan34 här på lunar,stämmer det tro??



Ja jag fick ihopa fem styckna iaf..



Öppenblogg idag då,så alla kan läsa..



Ha en fortsatt trevlig helg.



P.S. Vet inte hur man länkar,men ni får själva leta,så har ni något att göra..





2008-12-06 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0