Idolfinal på ingång

Kanske ska skriva om dagen. Gick upp tidigt imorse, redan vid sex men för en annan är det ju senare än annars. Kastade mig i duschen och sen väckte jag Felix och kollade med honom om han orkade gå till dagis och lussa. Det gjorde han sa han. Gav honom lite alvedon sen tog vi upp Alice och sen kom farfar och faster och vi begav oss iväg. Barnen var jättefina. Kanske var det lite för många låtar. Hade man satsat på färre kanske barnen hade kunnat lära sig dom bättre och då hade man inte bara hört fröknarna. Men söta som socker var de små liven så klart. Efteråt så åt vi frukost på dagis och begav oss hemåt. Nu på eftermiddagen har Kim varit i Karlstad med några kompisar. Jag har pratat i telefon och hängt med barnen. Snart ska vi se Idolfinalen, vi väntar bara på att Kimpa ska komma hem med diverse tilltugg. Min gamla klasskamrat Nathalie ska dansa i första numret på finalen som jag fattat det som. Nathalie är även den tjejen som är med i 3 reklamerna. Hon är en underbar tjej och jag är väldigt stolt över henne. Hennes blogg hittar ni HÄR

Nu ska jag ladda projektorn and off we go!








Kommentarer
Postat av: Tina

Åhhh lilla snuttan pluttan i kjol!! Vilken bedårande varelse! Och Felix var mycket söt som stjärngosse =)

ha en riktigt skön helg nu. Kram

2008-12-12 @ 20:44:00
Postat av: Jeanette

vad fina....:-) måate ju säga vilken fin kjol lillan har ;-)

2008-12-14 @ 16:50:21
Postat av: Anonym

Naaawwwhh!! Vilka finfina barn du har!

2008-12-15 @ 21:13:33
URL: http://saandrah.blogspot.com
Postat av: N a t h a l i e

Mariavännen! Vad gullig du är! <3 Det var helt fantastiskt att vara med! Bästa upplevelsen i mitt liv :) När får du lov?

2008-12-15 @ 23:14:36
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0