Lek och bus

Alex skickade nyss sms och frågade om vi skulle med till Lek och buslandet idag. Och visst ska vi det. Äntligen händer det nåt. Felix får leka av sig så det heter duga och jag får stå och snacka lite vuxenskit med Alex. Imorse var vi uppe med tuppen med, iaf för att vara oss. Vaknade av att Alice vaknade runt halv åtta. Jag hörde hur hon välte en kruka från sitt fönster. Så jag gick in och tog upp henne och sen vaknade resten av familjen och frukost åt vi innan nio. Rekord kan jag lova. Nu kanske jag kan somna tidigare ikväll/natt.

Nyår imorgon, har fått några erbjudnanden men har inte bestämt oss än. Kanske bara blir till att sitta hemma. Men då får jag inte klaga heller.

Nej lite smink här och sen iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0