Yes jag tog ett beslut!

Nu har jag äntligen bestämt mig ang. Nyår! Jag kom på ett tredje alternativ faktiskt. Ett som passar oss som familj bättre. Det är att vi är hemma hos oss och så kommer mamma och brorsan hit på kvällen och så äter vi gott tillsammans. Mamma lagar halva maten och jag resten. Så nu ska vi snart åka och handla lite gott inför ikväll. Mia ringde imorse och sa att det blev inställt hos henne för nu var hon sjuk igen, hon trodde igår att hon skulle orka men kände inte likadant idag eftersom hon blev sämre inatt. Och jag ringde precis till Linda och tackade nej till henne med. Det hade varit trevligt att träffa dom en stund, men inte lika kul att ha med sig barnen. Nyår är bara en vanlig dag för mig. Och vi sa att vi skulle träffas snart jag och Linda, det kan man ju göra när som helst. Så ja jag är nöjd med mitt val.

Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny A

Gott nytt år!

2008-12-31 @ 15:30:11
Postat av: Anonym

Gott nytt år! :)

2008-12-31 @ 15:34:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jenny A

Gott nytt år!

2008-12-31 @ 15:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0