Yet again

Jag vet att detta är ett återkommande ämne i bloggen. Men jag hittade just nåt intressant. Bilder på Mia Eriksson där även hennes riktiga namn står med. Kolla om du är nyfiken annars låter du bli. Och nej jag skäms inte för att länka det här. Det är ingen fara för Mias liv, inte det minsta. Hennes förra pojkvän mannen med de svarta ögonen eller Osama Awad som han heter brukar se henne när hon hälsar på i Oxelösund, han såg henne senast på Åhléns och han lät henne vara, däremot sprang hon sin väg och läser man boken förstår man varför. Är du lika galet nyfiken som jag så kolla HÄR

Annars har nyår varit bra. Felix gick just och lade sig och snart är det nog min tur att gå mot sängen jag med. Men som sagt vi har haft det trevligt och ätit en massa god mat. Imorgon ska vi nog gå till skogen och grilla.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Väldigt intressant sida, f-n vad man känner sig lurad, man vet ju inte vad som är sant eller inte. Vad ska man tro på?

2009-01-01 @ 10:08:30
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Jag snor den länken från dig;).

2009-01-01 @ 10:12:05
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: mitha

Ja usch nu vet jag inte vad jag ska tro, LÄste senast vid jul den sista boken som hennes dotter Emma skrivit. Nu vet man ju inte vad man ska tro...jaja böckerna är iaf bra hahaha



Hoppas ni hade en mysig dag igår!



Gott Nytt År!



KRAMAR mitha

2009-01-01 @ 10:51:44
URL: http://himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0