Och priset för sämsta kommun går till......

Nu är fröken arg som ett bi återigen. Kristinehamns kommun är skitdåliga på att behandla sina anställda med respekt eller på ett bra sätt. Jag hade jobbat på samma ställe i 5 år! jag fick gå för att dom skulle ta in utbildat folk det lovade min chef mig och hittade dom inga utbildade så skulle jag få ha kvar jobbet. Vad tror ni hände? Jo jag blev av med mitt jobb så klart men kom det nån med utbildning och tog över mitt jobb? Nej och åter nej in kom en karl med mindre utbildning än mig, knappt ens barnskötare och en annan (jag) har fan akademiska poäng och snart en utbildning. Det var ett tag sen nu men ibland kommer det över mig och då blir jag både arg och ledsen. Fick inte ens ett tack för mina 5 år inte ens ett hej då. Kristinehamns kommun kan dra nåt gammalt över sig och för att inte tala om alla skitdåliga chefer som ni anställer, föredetta förskolelärare som gör facklig karriär i en piss ass small kommun nej fy fan jag spyr!!!

Kommentarer
Postat av: jeanette

hej jag tycker att du ringer till din chef och låter henne höra vad du tycker och att ingen behandlar dig på detta sättet, kommunen är den sämsta arbetsgivaren som finns. gott med äppelpaj.

2008-02-23 @ 11:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0