Om och Men

Har varit på visning på huset idag och vill så klart ha det men det är så många frågetecken. Och sen måste vi sälja vårat hus först och det kanske inte är gjort på en handvändning? Svårt det där men vi skulle verkligen behöva ytan det är ett som är säkert. I natt sov vi alla 4 i våran säng + en obotligt kelig Fleeze det var trångt kan jag lova men finns det hjärterum så finns det stjärterum! Felix har varit sliten idag men var bättre nu på kvällen och orkade äta lite mat som Kim hade lagat iaf. På måndag börjar Kim jobba igen efter mer än en månads ledighet nu är det slut på det ljuva livet och back to reality som gäller. Det kommer att gå bra undrar bara vad jag ska sysselsätta mig med under dagarna, eller ja det vet jag ju MINA BARN ska hålla mig sysselsatt såklart :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara Ohlsén

Halloj, tänkte bara ge mig till känna. Hittade in på din blogg och brukar vara inne o kika lite. Känner igen dig från Krhamn. Är oxå därifrån (80:a, gammal södermalmare). Jättesöt liten flicka ni fått. Hälsn Sara

2008-01-05 @ 13:53:26
URL: http://saraohlsen.blogg.se/
Postat av: Maria

Alltid kul med folk som ger sig tillkänna, man blir ju nyfiken på vilka som läser ens blogg :) Har kollat in hos dig lite med, Du har oxå en gudomligt söt liten dotter! och väldigt snyggt kök! /Maria

2008-01-05 @ 22:24:12
URL: http://mariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0