Saknar er!

Det slog mig idag alldeles nyss när jag pratade med Pernilla på msn. Jag har vetat det förut men nu blev det ännu tydligare. GUD VAD JAG SAKNAR SKOLAN OCH ALLA KLASSKAMRATER! Dom är så otroligt bäst och jag kommer inte få gå i samma klass som dom igen, dom kommer att ta examen lagom tills jag är tillbala i plugget. Jag saknar dom som bara den, det är underbara människor. Nåt som glädjer mig är att jag inte kommer att tappa kontakten med dom jag tycker om mest, den kommer jag alltid att upprätthålla. Jag saknar att åka buss och sitta i gläntan och äta frukost med Sandra innan lektionen börjar, jag saknar allt med det utan matteräkningen den kan kvitta kan jag erkänna men ge mig en vecka till så saknar jag nog den med.

Imorgon blir jag ensam hela dagen Kim ska åka bort och fynda tvättmaskin, diskmaskin, kyl & frys och en spis det ni!

Nu ska jag hjälpa Kim därute han har Alice och nu behöver hon mig eller den maten jag har åt henne.

Kommentarer
Postat av: Tezz

JÄTTEFINA bilder på båda barnen...
Så du tror du ska börja sakna matten,jösses säger jag...Det klarar jag mig utan.*S*
KRAMAR

2008-01-08 @ 02:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0