Dagen i bilder

Underbar dag idag, verkligen underbar! Först dök Jeanette upp och med sig hade hon blåbärspaj och vaniljvisp och en bukett med rosor och vi fikade och hade det så trevligt så. Tack för att du kom raring, det uppskattade jag verkligen och tack igen för de underbara rosorna.

 



Kolla in magen på henne? Så himla fin!

Sen när Jeanette hade åkte hem så åt vi lite mat här hemma sen dök Linda och Maria upp och vi begav oss mot nästa anhalt och det var hem till Tobias och Mias nya casa



Mia tog emot i hallen och titta hon är också gravid!



Linda har oxå en bebbe i magen :)



Min lail de!



Fina blommor och rabatter hade dom med



Flickorna! Altanen uppe i hörnet var redigt mysig den, precis utanför köket



Zeke får vi ju inte glömma bort!



Värdinnan aka Mia

Nu till en annan sak som lyser upp min dag eller alla mina dagar så klart. Mina underbara barn!





Här syns hennes tre så bissingar



Puss syrran <3

Ett extra tack till Kimpa som gjorde min dag extra skön då han gick upp tidigt med Alice imorse så jag kunde sova en stund till och till Linda den ständiga chauffören!








































2,

Kommentarer
Postat av: Ida

Söta som socker är de era två små! :)

Ni har gjort ett riktigt bra jobb.



Tänk vad många det var som var gravida av dina vänner ;) hihi, spännande! :)



Hoppas du får en fin dag och helg!



kram

2008-07-17 @ 08:00:53
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Som vanligt jätteroligt att kolla in bilder. Roligt med flera magar att klämma på=)

Barnen är så goa och vilken söt klänning Alice har!

2008-07-17 @ 09:06:24
Postat av: Martina

Åh, vad söta de är hela bunten! Och tänk, det är inte långt kvar för Jeanette nu! Jätteroligt med dessa bilder vännen =)

Kram!

2008-07-17 @ 11:10:55
Postat av: tezz (engla_matte/misskelly)

Jösses var du tvungen att smitta ner halva kompisgänget?hihi..

Nån av dem som vill köpa vagn,babysitter å babygym så säg till,kan maila foton,bilbarnstol till små har jag oxå..

Jättefina foton på allt å alla...

Klart Zarah ville hjälpa till å skriva lite...

KRAM

2008-07-17 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0