Riddarvecka

Hoppsansa nu har jag blivit sjuker serrö. Började med halsont i förrgår kväll igår när jag vaknade värkte halsen nåt otroligt för att sen övergå i förkyldning och feber. Hade 39 graders feber i går kväll så jag låg under en filt i soffan och såg på Desperate housewives med Kimpa. Nu är jag bättre men ack så snorig. Har inga planer för dagen skulle vilja åka iväg för att köpa en present till Kimpa som fyller år om 2 dagar och svärfar fyller imorgon han. Måste städa också innan gästerna kommer på torsdag. Men som det är nu med vädret och min status så lär det bli soffan idag med. Ska ta oss iväg till Hova på Riddarvecka med. Kimpa har tillverkat en riddarhjälm till Felix och sen har han sköld och svärd som vi köpte till honom i Sthlm och hans riddarkläder så han kommer vara stilig värre när vi kommer iväg.

Alice är oxå krasslig och snuvig stackaren men klagar inte för det. Så det ska inte jag heller göra.

Nu ska jag snyta mig och ringa till Linda, det ryktas om att hon ska bjuda på mat i veckan och sånt måste kollas upp lite noggrannare haha.


Kommentarer
Postat av: tezz

Det måste vara hjälmen som är på bild,så häftig...

Här är vi oxå snoriga.

KRYA PÅ ER.

2008-07-08 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0