Sjuk

Har åkt på nåt virus eller nån form av bacill. Mår dåligt och har grymt ont i halsen. Det verkligen värker och irriterar! Kan knappt prata eller nåt. Skulle ha hälsat på Miafia i deras nya hus men det går ju inte alls. Har vilat lite och sett på PB finns inget annat att göra och vädret ska vi inte ens prata om. Har fått sätta pumpen på att spruta värme här inne i juli!! Vad är det för skämt liksom.

Babyboom så man storknar, nu ska 5 (!!!!!) av mina vänner ha bebis!

Nu ska jag skicka nån att köpa halstabletter åt mig. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: tezz

Jaså har du smittat dina vänner med babybacillen,haha..

Jag har med ont i halsen idag,jäkla skit...

2008-07-07 @ 17:14:48
Postat av: jeanette

vilka mer är det som ska ha barn, nu får du berätta. vänta skickar mess till dig nu istället eftersom jag inte har internet än.... vänta skickar snart...haha

2008-07-07 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0