Teorin slår praktiken

Felix lekte hemma hos en kompis idag och han åt även lunch där och då fick jag för mig att vi skulle göra nåt roligt för killarna sen ska erkännas att jag såg min chans att komma ut ur huset med. Hur som helst vi begav oss mot Mariebergskogen jag och Kim och tre barn. Men som sagt hela resan såg bättre ut i mitt huvud än den gjorde i verkligeheten. Man kan väl säga att det gick relativt bra men Felix humör sviktade och han grät och krånglade ett par ggr och det blev en del konflikter och förmaningar alltså. Inte lätt att ha med två bångstyrga femåringar alla gånger. Sen när vi skulle äta meddelade dom att det var stängt och var ledsna ifall det undgått oss. Ja klart det undgick oss när ingen sa nåt, smart liksom. Sen åkte vi vidare och jag köpte en present åt Kim, eller han köpte den åt sig själv för mina pengar. Så romantisk eller rolig är jag. Men då fick han exakt det han vill ha så resonerade jag. Sen drog vi till Max och åt.

Nu är jag trött och ska sätta mig i soffan. Hoppas jag slipper feber ikväll, känner mig mycket piggare faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0