To die for

Lugn dag, har handlat, haft besök och varit ensam på kvällen med en ledsen Alice. Nu sover barnen och Kim kom precis hem så det blir snart film här hemma.

Exakt ett år sen jag pratade med pappa sist. Det var en torsdag och jag hade av någon anledning fått för mig att det var fredag och undrade varför vi inte fick någon NKP så jag skickade ett sms till pappa och frågade om vi kunde låna hans ex. han ringde upp och förklarade att det var fredag och vi pratade bara en snabbis. Nu så här i efterhand kan jag tro att det fanns en mening med att jag virrade till det med dagarna så jag fick en chans att bara byta några ord med honom. Dagen efter dog han och en vecka senare skulle jag läsa hans dödsannons i fredagstidningen.

Skickar in lite bilder istället.

     

     


Kommentarer
Postat av: tezz

Det var ingen tisdag ni var på Skansen va??hihi,ser rätt öde ut..

KRAM

2008-07-12 @ 22:03:45
Postat av: Jenny

vilka fina bilder! tycker det ser ut som att grabben har fått bonnabränna? eller är det en synvilla kanske?



som sagt. vet inte riktigt vad jag kan göra eller säga för att få dig att må bättre. har inte mist ngn i min närhet, och känner heller ingen som nyligen gjort det. vad kan jag göra?



många kramar

2008-07-13 @ 16:24:35
URL: http://bernadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0