Låång lista

Har du någon tatuering? Nej
Civilstatus? Sambo och förolvad med Kim 
Är du kär i någon? Ja i Kim så klart
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja det gör jag
Tänker du på självmord? Nej inte en chans
Tycker andra att du är attraktiv? Nej det har jag svårt att tro
Vilken parfym använder du? J. Lo´s Glow ofta men inte jämt, annars varierar det (trot eller ej lail)
Vad är du rädd för? Att nån i min familj ska dö  
Gånger du varit kär: När ska man börja räkna? Första gången var jag fem år, och sen dess har jag varit kär i 9 personer
Gånger ditt hjärta brustit: 2 gånger av kärlek eller kärlek som tagit slut, men det var lääängesen men dock så allvarligt på den tiden
Hjärtan brustit på grund av dej: 2 tror jag (?)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Noll koll
Vad är du allergisk mot? Gräs som blommar
Var har du ont? För det mesta ingenstans
Favoritserie? Måste man välja en? Greys anatomy, SATC, desperate housewives
Är du glad nu? Ja
Stockholm är: En vacker stad, Sveriges huvudstad om någon missat det :)
Göteborg är: En vacker stad det med dock inte lika vacker som Sthlm, men en trevlig stad med trevliga människor och Liseberg!
Ett land jag helst vill besöka: USA kanske, måna jag skulle vilja besöka
Väntar på: Just nu att Alice ska vakna
Vem såg dig helt naken senast? Kimpa
Har du funnit livets mening? Ja det tycker jag nog
Varför grät du senast? För att jag var ledsen såklart kommer inte ihåg varför
Hur många tv-apparater finns i ditt hus? Två och en projektor räknas den?
Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Danmark, Finland
Röker du? No never
Längtar du till julen? Inte just nu nej
Känner du för att döda någon nu? Nej
Vad har du i väskan? hårborste, mobil, nycklar, idkort och bankkort, lypsyl. tuggumin, läppglans mm
Antal barn? 2 stycken
Vilka communities är du medlem på? Facebook, Lunar, familjeliv, helgon tror det var alles
Vad är du svag för? Det mesta som är sött och gott, djurbebisar och människobebisar med
Vilket datum fyller du år? 3:e juli
Borde våldtäktsmän avrättas? Nej, är emot dödstraff men nog borde de straffas vet ej hur dock
Har du körkort? Nej tyvärr men innan vintern ska jag ha ett!
Har du någon gång skottat snö? Ja ett par ggr faktiskt
Vem ringde du senast? Linda tror jag bestämt att det var
Har du någon gång varit medvetslös? Nej
Har du hånglat med fler än 50 personer? Nej
Har du gjort nåt riktigt dumt? Ja jag har gjort massa dumma saker.
Har du åkt ambulans? Nej
Har du gjort nåt riktigt olagligt? Ja kanske?
Har du någonsin blivit polisanmäld? Nej
Har du någonsin slagit ner någon? Inte slagit ner nej men slagits
Senaste person som sov i din säng? Kim fast det är ju hans säng med så Alice då om man snackar om min sänghalva
Senaste person som såg dig gråta? Kim
Senaste person som fick dig att gråta? Det klarar jag så bra själv
Senaste person som du delade en drink med? Urminnes tider kommer inte ihåg, brukar dock vara bra på att dricka upp dom själv
Senaste drink du köpte? Minns ej
Tar du droger? Nej
Dricker du? Nej det kan jag inte påstå
Vad är du mest rädd för? Att någon närstående ska dö
Vilka kläder sover du i? Trosor och amningsbh haha
Har du ett jobb? Nej tyvärr
Är du ett hälsofreak? Nej!
Vill du gifta dig? Jajamensan
Favoritår? Oj shit va svårt omöjligt att välja
Saknar du någon just nu? Ja vänner och pappa
Senaste låt du hörde? Nån på radio
Snyggaste kändisen? Wenthworth Miller tackar jag inte nej till om man säger så, Jude Law är jag mäkta svag för med
Vad vill du bli? 3 barsmor, fast anställd annars är jag rätt nöjd
Favoritdjur? Hundar och katter (vill i framtiden ha hund men har nu katter som jag förmodligen alltid kommer att ha därför svarar jag så)
Vad har du på dig? Beiga byxor och en tunika
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Imorse och så hämtade jag morgontidningen
Drömde du något inatt? I så fall - vad? Ja det gjorde jag bestämt, just nu kommer jag dock inte ihåg
.När skrattade du senast? Igår
Berätta något om dig själv som folk inte känner till: Oj svårt och det som folk inte känner till tänker jag inte berätta här iaf
Tycker du om att dansa? Ibland
Nämn något du ångrar: Oj! En sak är att jag struntade i min diet sist
Delar du en hemlighet med någon? Jajamen
När var senast någon stötte på dig? Kommer inte ihåg
Vilken film kan du alla replikerna till? Grease, Cry baby bla
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Att han är pålitlig och snäll, har humor och är intelligent
Nämn 3 saker du vill göra innan du dör: Resa, jobba, umgås, bygga ett eget hus
Har du någonsin blivit kär vid första ögonkastet? Inte kär kanske men helt klart intresserad
Vad är det första du lägger märkte till hos det motsatta könet? Utstålningen
Favorithobby? Umgås med folk
Favoritgodis? Choklad eller dubbelnougat kanske finns ju massa gott att stoppa i truten
Är du för blyg för att bjuda ut någon? Vet inte har aldrig hänt
Har du haft något one night stand? Nej
Är du romantisk? Ja kanske lite
När kysste du någon senast? Igår
Är du nöjd med ditt utseende? Nej
Vad ska du göra imorgon? Vet inte samma sak som idag skulle jag tro
Har du haft sex med fler än 10 st? Nej
Vilken är din högsta önskan? Att få se mina barn växa upp och få det liv jag vill ha
Vilken del hos det motsatta könet är sexigast? Svårt, händer och armar tror jag
Nämn något du tycker att du är bra på: Baka, socialt umgänge (Är bra på att umgås med alla olika kategorier av människor) engelska är jag bra på
Nämn något du tycker att du är dålig på: En hel del, pyssla, jobba med kroppen, är dålig på nästan allt kan jag tycka
Pinsammaste du gjort? Det är mycket det, kommer inte på nån speciell händelse just nu jag gör pinsamma saker var och varannan dag då jag inte tänker efter
Vem/vilka vet mest om dig? Kim
Är du bra på att måla? Nej inte det heller :)
Är du morgon- eller nattmänniska? Både och mest natt kanske

Kommentarer
Postat av: Tiki

Rolig lista vännen! Och roligt att läsa! Vissa saker visste jag inte...hihi...kanske snor denna och lägger ut på min =)Fast du är ju verkligen inte dålig på nästan allt som du säger! Jösses amalia du har dålig självuppfattning gumman <3 Kram

2008-07-22 @ 22:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0