Bored

Just nu är jag riktigt uttråkad alltså! Finns inget att göra och vädret är ju rent av bedrövligt. knappt 14 grader ute. Ska detta kallas sommar? Har mest suttit hemma och umgåtts med familjen sista tiden och nu börjar det bli segt. Tänkte ta med kompisar ut och äta mat för att jag har fyllt år (eller mest för att det vore trevligt egentligen). Är jag som brukar styra upp sånt men just nu känns det som att nån annan får ta tag i det. men jag ska inte säga för mycket  blir jag för uttråkad så gör jag det nog.

Mamma ringde nyss och sa att hon kunde vara barnvakt ifall vi ville på bio men vi funderar på att vara hemma och mysa istället. Får se vad som händer. Lutar åt en film i soffan sen när kidsen sover.

Katten som heter Zarah eller Smilla är iaf väldigt charmig, Hon är tuff och busig, gick efter en morrande Diza igår det var sturskt gjort av henne faktiskt. Hon är mjuk som bara den och busar alltid med min muspekare på skärmen där sitter hon varje gång jag surfar. Och hon har ett jättesött rosa halsband med stenar på. Ja hoin är bedårande om någon trodde nåt annat alltså.






Kommentarer
Postat av: Kerstin

..tycker att ALICE e bedårande..! Och ja, katten e söt oxå! -såklart L

2008-07-06 @ 22:48:29
Postat av: Sara

Håller med Kerstin!!=) kissen ser ut att vara så mjuk o go oxå=)

2008-07-07 @ 12:04:58
Postat av: tezz

Vilket fint foto på kissen å dottern...

2008-07-07 @ 17:14:10
Postat av: jeanette

hahaha skäka upp,,,,, mohahhaha så söt alltså

2008-07-07 @ 19:20:17
Postat av: Johanna

Men nosi-nosi så söt tissemiss! Grattis på födelsedagen Maria, lite sent men ändå :)

2008-07-07 @ 20:29:41
URL: http://bruno.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0