Veckan

Inte orkat uppdatera nåt eftersom jag alltid fastnar vid datorn då sen är det ju så varmt så man ska befinna sig i solen hela dagarna! Men denna vecka har gått fort iaf. I tisdags kom Linda hit och hälsade på och vi fikade och snackade en massa. I onsdags var vi på badstranden hela dagen igår åkte vi till Mia och Tobbe och hälsade på och spenderade eftermiddagen hemma i deras trädgård. Idag har jag hunnit med att dammsuga och moppa, nu sover Alice och Felix leker så jag ska ut och sätta mig i stolen och läsa lite i min bok. Ikväll ska vi hem till Alex med familj och grilla, dom var så snälla så dom bjöd hem oss och det ser jag fram emot! Annars är det väldigt lugnt. I morgon ska jag och Kimpa gå på bio och på söndag skulle vi ha åkt och kollat på några husvagnar men vi får se om vi skjuter upp det. Måste kanske lägga nytt tak i sommar ändå och då hinner vi inte med någon husvagn. Men jag ska ha en husvagn nån gång så är det bara! :)

Nää ut var det ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0