D-Tox

Går jag numera på, ja faktiskt har man varit beroende av socker så länge som jag har så är det nästan avgiftning som gäller. Har en låång väg kvar och ska inte ge in för frestelser, måste ut och röra på mig oxå får bli en lång promenad varje dag nästa vecka, nu när solen skiner känns det mer motiverat att gå ut också. Nu har jag huvudvärk och känner mig allmänt trött i kroppen och jag antar att det beror på minskat intag av diverse föda.

Idag har det varit lika lugnt som vanligt här hemma förutom att Felix ställde till med en scen när vi kommit hem från dagis. Han ville ha mellanmål snabbt och bröt ihop som han kan göra när det inte blir som han själv tänkt sig det hela, sen kom en kompis till Felix hit och vi åt mat allihop och nu händer det ingenting typ. Snart ska barnen läggas sen blir det höffa. Imorgon kanske lilla Mia kommer hit och hälsar på, ska passa på att klappa henne lite på magen då, bebis på g där. Vill oxå vara gravid! Vet inte om jag vill ha nån mer bebis just, men att vara gravid är det bästa jag vet. Ska bli kul att få träffa henne litegrann.

Namnet på Alice som jag hade tänkt var eventuellt Alice, Ingrid, Maria vad tror ni om det? Är det bättre än det förra tiki? Hade en massa förslag såsom Elsa, Kerstin, Bernadine mfl men svårt att få det att passa bra ihop men den här kombinationen tycker jag funkar, men vi får se. Det är ju upp till mig iaf, synd att jag är världens sämsta på att ta ett beslut då haha.

Blir Ikea till helgen som sagt, samt tårta hos mamma och eventuellt en tripp till svärfar som vill att vi alla ska ses men det kanske vi inte hinner med, vi får se som sagt. Snart är det dags för skola för mig ett par veckor, har inget alls emot det förutom att det går ut på att jag skriva en uppsats och jag verkligen inte vad jag ska skriva om, har ingen som helst idé. Jag gillar inte att skriva uppsatser, har man väl kommit igång är det väl okej men det gäller att komma igång. Det jag mest ser fram emot är att Kim ska vara pappaledig och vi ska åka till Sthlm en helg hela familjen, det ska bli kul. Få ta med Felix på Skansen mm och åka tunnelbana det blir spännande det:)

Dags för diverse kvällsbestyr!

image62

Kommentarer
Postat av: Tiki

Lilla Alice Ingrid Maria, låter finare för varje gång jag hör det. Det tror jag blir jättbra!
Alice Ingrid Maria är iallafall världens sötaste flickunge =)
Kram

2008-03-27 @ 20:43:19
Postat av: Tezz

Jag tycker de namnen var fina ihopa.Kör på dem...
Så söt hon var på fotot...
Kul med Ikea,jag vill oxå dit,men det saknas pengar,som vanligt..
Oxå kul med Stockholm,kan jag följa med i nån vagn??haha..
KRAM

2008-03-27 @ 20:50:12
Postat av: bruno

Åh lilla våfflan! :) Så sööööt!

2008-03-28 @ 08:46:59
Postat av: KERSTIN (fint namn..*L*)

Gu´ så sööt hon är! När snön e borta kommer jag och tar (i) henne!!! Kram!! Apropå uppsats, hur svårt kan det vara söta Maria, du skriver ju uppsatser varenda dag!
Kram till dej med!!

2008-03-28 @ 10:31:34
Postat av: Sara

tycker att det passar jättebra ihop (namnen asså!!), Så söt hon är lilla dockan. Ikväll blire let´´s dance final.. hejja Tina=)

2008-03-28 @ 16:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0