Mamma och pappa

Mamma:

Har du en mamma? Japp¨

Vad är en mamma? Det är en tjej som är vuxen

Vad gör en mamma? Lite allt möjligt, diskar, plockar tvätt och hon dukar och lagat mat och ja lite allt möjligt, läser och matar bebis

Hur många år är din mamma? eh 26, det visste jag på direkten

Vad gör du helst ihop med din mamma? Tjaa jag leker med henne om hon har tid, jag pratar och jag bygger med henne, jaa det är bara dom sakerna, låter henne sitta hos mig när jag ska se på film, ja det är allt

Pappa:

Har du en pappa? Japp

Vad är en pappa? En pappa är en kille som är vuxen

Vad gör en pappa? Tjaa han gör lika saker som mamma gör fast ibland behöver han inte göra nåt

Hur många år är din pappa? 26

Vad gör du helst ihop med din pappa? Jag gör helst ihop med min pappa som jag brukar göra med min mamma


Kommentarer
Postat av: Tiki

Haha, jag tror jag dör, vilken skön kommentar "En pappa gör samma saker som mamma fast ibland behöver han inte göra något" Haha, hur roligt som helst =)

2008-03-24 @ 11:57:45
Postat av: Tezz

Vilken go kille...
Han har svar på allt...
Tur han har koll på vad mammor och pappor gör,hehe..
KRAM

2008-03-24 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0