Tandlossning

Söndagkväll igen då. Lugn dag, har bjudit hem mamma på mat eller ja hon tog med köttet och vi bjöd på resten men ändå trevligt var det hur som haver. Felix åt dock inget alls för han har fått massa feber och åt i stort sett bara frukost. Igår var vi hos svärfar igen och åt mat och tårta. Och idag är det en stor dag här hemma! Felix har tappat sina två lösa tänder, han har vickat på dom hela dagen och nu ikväll så fick han loss dom. Dom två tänderna har ju suttit i munnen på honom sen han var fem månader så dom hade gjort sitt och jag slås av hur fort tiden går. Han är ju snart 5 år! Jisses säger jag bara.

Nu ska jag fixa kvällsmacka och se på Wallander.

Kommentarer
Postat av: Sara

Min lilla Sessa har inte fått en enda gadd än och blir 11 månader nästa månad=) tänk så olika det där är ändå=)
Vi hade en bra helg, hoppas ni oxå hade det. Idag kommer en kompis och leker med tyra så det blir nog skoj för henn (o mig med då så klart)
kram o ha en bra dag

2008-03-10 @ 08:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0