The Kickasnutt

-Mamma och pappa kan ni göra en till bebis i magen?
-Ja
Okej då kan ni göra det imorgon då!

Felix vill ha en till bebis här hemma, en lillebror och han ska sova i samma säng som Alice. Han tyckte nog att en till bebis kan komma snart. Han är härlig han lillkillen:) Och Alice alltså jag säger bara det, hon är i en sån där underbar ålder. Hon är helnöjd hela dagarna, gnäller inte det minsta utan ligger och ler och skrattar och är så jäkla gullig att jag bara vill krama sönder henne. Vet inte vart jag ska ta vägen för jag blir tokg när jag ser henne, hon är en ljuvlig liten tjej. Imorgon ska vi in till bvc och vaccinera henne samt mäta och väga, hon lär ju väga en 7 kg skulle jag tro, ska bli kul att se. Idag har vi badat henne och klippt hennes naglar för att hon ska vara fin imorgon. Hon älskar att bada och njuter när hon är i baljan. Älskar älskar älskar!

Nu blire sängen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tyra är oxå en riktigt badnymf.. tur att de inte är rädda för vatten. Min lilla snutta väger 7 kilo nu hon..*skratt*.. minns inte om det va 7060 på BVC sist vi var dit.. o hon är 11 månader nästa vecka. Tänk så himla olika det är ändå!! Ha en bra dag. kram på er

2008-03-12 @ 09:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0