Grattis Felix!

Idag är det Felix 5-årsdag! Jag började dagen med att väcka Kim och så tog vi med några paket och gick in och sjöng för Felix. Han sov sov en stock när vi kom in och vaknade inte till en början, han vaknade först när Kim och Alice klättrade upp till honom. Det bästa paketet han fick imorse var nog ett metspö som han fick. Sen blev det frukost och nu har han hunnit med ett dopp i poolen med. Själv har jag skrivit en hel del på min uppsats som faktiskt börjar närma sig ett slut, har en del kvar men jag börjar se slutet av det hela. Underbart skönt. Snart är det sommar och snart är det EM det kan inte bli bättre tror jag.

Nu ska jag mata Alice och hoppa in i duschen innan gästerna kommer (ja några vågade sig hit trots magsjukan).

     

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0