If it´s real what I feel and there´s no make believe

image110 Detta är våran kotte det, den andra var för snabb så den fick jag icke med på kort. Skrev ett långt inlägg igår men det försvann innan jag hann publicera det och då blev jag så less så jag struntade i att skriva ett nytt. Sitter och lyssnar på Love will come through en härlig låt om ni frågar mig. Kom nyss hem från mamma där jag bjöd in oss på mat och rabarberpaj till efterrätt så jag får leva på morötter resten av dagen. Igår var vi och hälsade på Kims syrra och hennes kille, de hade det mysigt och syrran hade lagat en massa god mat som vi avnjöt. Förut var vi och hälsade på Tiki på hennes jobb och hon var snäll nog att köpa en varsin grej till barnen, väldigt gulligt av henne, hon är rar hon! I går kom Linda förbi (aka lail) vi fikade och snackade och hade det trevligt som alltid annars.

Resten av dagen ska gå i städningens tecken, jag ska dammsuga och moppa och förbereda inför imorgon. Ska ju till skolan imorgon, känns lite konstigt kan jag lova. Kommer bli ombytta roller här hemma och Kim får ligga kvar i sängen och jag får ta mig upp. Kommer nog gå bra då jag är bra mycket bättre på att gå upp när klockan ringer än vad han är haha. Men det känns helt okej att gå iväg imorgon faktiskt, jag kan behöva göra nåt nu en stund. Blir intensivt men bra sen när det är över och jag kan njuta hela sommaren sen!! Kommer bli riktigt skönt det. Blir till att åka till Liseberg snart med, sen dop och kalas så maj kommer flyga förbi har jag en känsla av.

Annars händer det inte mycket här, håller på lite i trädgården (Kim alltså) och njuter av solen.

Återkommer väl imorgon med en rapport om hur det gick i skolan, intressant som bara den :)
 
     


Kommentarer
Postat av: Tezz

Lycka till i skolan...

2008-05-04 @ 22:25:44
Postat av: Sara

skulle precis oxå skriva lycka till i skolan=) Ha de toppen!

2008-05-05 @ 10:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0