Uppskjutning

Nu är det alldeles lugnt och tyst här hemma, Kimpa tog med barnen och åkte iväg till sin faster Felix skulle iof till en kompis men ändå. Så nu har jag en perfekt chans att sätta mig och plugga men jag fastnade visst här istället. Hopplöset det där, borde egentligen åka hemifrån och plugga så jag kan få något gjort för även fast Kim är hemma så blir det att jag gör saker istället för han. Det är inte hans fel alltså utan jag släpper inte ifrån mig saker eller ansvaret och ändå gör han det mesta bättre än mig så det är inte det att jag inte litar på att han klarar saker och ting för han klarar allt. Får träna på det där. Men lite pluggande ska jag allt få gjort när jag har så pass mycket kvar som jag har, det gör sig ju inte självt om man säger så. Det är såna här gånger jag önskar att vi hade en övervåning jag kunde smita upp till och plugga.

Imorgon ska vi vaccinera Alice, får se hur mycket hon väger denna gången närmare tio skulle jag tro. Har träningvärk från igår när jag bar henne en del, pinsamt att jag är så svag men hon är bra tung med som sagt. Sen ska jag till min tandläkare med, blir nog bra dyrt bara men det är bara att gilla läget.

Nej får passa på att vara lite effektiv nu tror jag bestämt........

Kommentarer
Postat av: Tezz

Så ni ska till stan imorgon,vi med...Får se om vi ses..

Ska till tandläakren tio å banken två...

Plugga på nu..

KRAM

2008-05-19 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0