Första skoldagen

Orkar egentligen inte blogga, men tänkte att jag borde göra det efter första skoldagen och allt. Jag hade glömt bort hur det kändes att vara riktigt trött men nu vet jag igen, nu är jag påmind. Kom iväg till skolan och efter att ha ätit frukost så insåg jag att vi skulle hålla till i nya huset som ligger allra längst bort, vid ägget och där är vi helt isolerade från resten av universitetet. Men vi har nyss fått ett litet fik, alltid något. Började dagen med en tre timmar lång föreläsning om algebra *yeay*. Lunchade med mina underbara tjejer sen. Köpte ett kompendie och ett busskort och lånade en bok. Åkte hem till Krille och satte mig på ejes och fikade i min ensamhet. Sen hem och gjorde mig i ordning för att gå på fixarkväll på dagis. Jag och Felix var det som gick dit. Följde Felix hem och sen på brukarrådsmöte och kom sen hem vid halv sju. Åkte hemifrån halv ju och var tillbaka 12 timmar senare. För jag var hemma tio minuter så det räknas inte:) Nu är jag så trött så jag är yr i huvudet. Det kommer att bli mycket att göra, en riktig pluggkurs men det känns trots allt bra att vara igång igen. Kimpa har gjort ett mycket bra jobb här hemma och det var rent och fint när jag kom hem samt att middagen stod på bordet eller rättare sagt i ugnen och väntade på mig. Me like! Har saknat barnen idag, är van att ha dom hos mig hela dagarna.

Nu ska jag kolla igenom min studieplanering och fixa inför imorgon. Den här könan kommer att somna tidigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men visst är det kul att känna sig trött för att man faktiskt gjort något? Det är ju jätte kul att fara ikring och göra en massa vettiga saker :D

Hoppas det går bra nu med ditt pluggande. Känner du dig peppad och redo för det?

2008-11-04 @ 11:01:30
URL: http://bernadine.blogg.se/
Postat av: tezz(misskelly/engla_matte)

Att du inte ringde kunde jag cyklat ner på stan å fikat med dig...

Testa å ring nästa gång.=)

KRAM

2008-11-04 @ 13:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0