Heelg!

Ännu en dag har passerat. Åkte till bvc imorse. Felix skulle dit en sista gång. Allt såg bra ut och han låg perfekt till i sin kurva vad gällde längd och vikt. Vi pratade om det här med sport. Hon tyckte att vi skulle få honom att börja med någon sport och så känner vi med. Tror det är bra med engagemang och att man får röra på sig. Han är senig och muskulös i kroppen Felix så han passar verkligen till att sporta. En sak nämnde hon dock så vi ska få en remiss, men det ska nog ordna sig. Sprutan tyckte han var lite obehaglig och han har fått lite alvedon här hemma ikväll för han hade ont sa han. Sen åkte vi vidare till Karlstad och till Rusta men där kan man ju inte vistas. Trångare affär får man leta efter. Åkte vidare mot Bergvik och handlade tre par skor och en tröja till mig. Har även handlat lite dryck inför morgondagen. Ser fram emot det! Ska bli underbart kul. Men en sak har jag att säga "Här ska det inte bli nån dans" Citat från....? Vet ni girls? Ledtråd en film och karaktären som säger det påminner om mig på vissa sätt hahaha.

Nu ska jag krypa ner brevid Kim i soffan och krama lite på honom, underbara underbara mannen min ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahahaha, "Dans..här ska det inte bli nån dans" om jag inte har fel är det en dam med vårta på näsan, fett hår och med en ganska fet röv som fastnar i kitteln...hehe...minns jag rätt?

Men du vet väl att tomtarna vinner över trollen ;)

2008-11-28 @ 23:02:21
Postat av: charlie

så det är från trolltyg i tomteskogen?! haha

2008-11-29 @ 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0