Neg

Ibland blir jag så trött på mig själv. Har ju beställt böcker till den kursen jag läser nu. Beställde dom jag inte redan hade efter att ha tittat på litterturlistan. Sen visade det sig att tre av fyra böcker använde dom sig av i förra kursen och dom ska vi inte ens använda i denna kurs. Klantigt nog så lade inte läraren ut planeringen förrens efter vi hade börjat. Men hey det är ju bara 800 kr åt helvete! Känner mig så snål nu, vill inte lägga pengar på skit när det är så mycket vi behöver och jul och allt. Det blir snålare framöver eftersom Kim är pappaledig och december och februari blir inga roliga månader. Just därför stör detta mig ännu mer. Sen var jag hos tandläkaren och lagade ett pyttemini hål häromdagen och det gick ju på en del sen fick jag en ny tid på onsdag för att skrapa liiite tandsten, återigen 500 spänn åt helvete. Jag vet jag är negativ men jag behöver mina pengar ju!

Har iaf tillbringat dagen hos svärfar, åt pizza och eldade brasa, fast det var mest Kim som gjorde det. I morgon är det skola igen. Nu ska jag äta, plugga och sova!

Kommentarer
Postat av: jeanette

men kan du inte skicka tillbaka böckerna???

och avbeställ tandläkaren... hoppas att det ordnar sig

kram kram

2008-11-10 @ 09:04:31
Postat av: Sara

ja det där med pengar kan man bli så himla trött på att det inte är sant!

2008-11-10 @ 23:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0