Trötter i skolan

Sitter i skolan och ska snart grupparbeta ett par timmar, sen är det lektion. Är så trött så jag är illamående. Pallipallan väcker oss på nätterna, inatt när Kimpa gett henne välling så vaknade hon igen eller hon somnade aldrig om och den här gången grät hon. Orkade inte knuffa på honom igen så jag gick upp, trodde det skulle räcka med att ge henne nappen igen, men där hade jag fel. Hon hade gjort nummer två och efter att ha bytt på henne så var jag klarvaken. Så nu är jag trött.


Ska inte klaga mer utan jag ska ta hissen ner och köpa mig lite frukost innan vi drar igång här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dig vilka dryga dagar! funderar på att ladda upp lite 80-talshits till på lördag så vi kan sjunga jimmy dean hela natten. vad sägs!? puss på dig

2008-11-27 @ 16:57:42
Postat av: Jeanette

80-tals musik, det låter roligt, kanske blir en sväng om på dansgolvet också (tinas dans golv) ska bli så skoj, jag laddar redan ha det gott

2008-11-27 @ 17:48:15
Postat av: Tina

Haha 80-tals musik är alltid välkommet i mitt kök!

Men jag vet inte om jag faktiskt någonsin sett röösan dansa?? Men vem vet, på lördag kanske =)

Jag är så glad för att ni alla kan komma iaf!

2008-11-27 @ 19:33:01
Postat av: charlie

det får väl bli kvällens uppfift då: att få maria att dansa!

2008-11-27 @ 21:36:32
Postat av: Jeanette

Jag är med på detta, Röösan, får jag lov???? HAHAHAHA

2008-11-28 @ 09:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0