Vattenlös i creeky

Då var det måndag igen då. Måndag innebär skola. Men det har varit en bra dag i skolan. Hade föreläsning i stora byggnaden och passade på att äta lunch med Suzy och Merita. Satt där och snackade skit en stund. Sen hade vi labb idag där man fick göra sin egen geobräda. Sen räknade jag lite matte innan jag åkte hemöver. Idag stod det tacos på matsedeln. Som tur var så läste jag krilleposten när jag kom hem. Där stod det att de skulle stänga av vattnet ikväll. Jag har läst det en gång till men hade så klart glömt bort det. Så det avr rena turen att jag hann se det så vi kunde hälla upp lite vatten inför kvällen. Man blir rätt så handikappad utan vatten ändå. Tur man inte hade magsjuka eller nåt liknande. Nåja det gick bra den här gången med och vattnet kom precis tillbaka.

Annars har kvällen spenderats i telefonen. Har pratat med både Mia och Linda och uppdaterat mig kring läget där. Imorgon har jag sovmorgon, underbart! Slipper gå upp i ottan.

Detta har jag åstadkommit idag och ja jag vet att vissa spikar sitter snett, men sån är jag. Slarver.

       

Just ja en annan sak som är så himla bra. Magnus Uggla har börjat blogga igen. Eller ja det var ett bra tag sen sist men jag vet inte om jag har nämnt det förut. Men jäklar vad jag skrattar. Han skriver så underbart kul. Här!


Kommentarer
Postat av: Jenny

och vad sjutton är en geo-bräda?

2008-11-18 @ 18:53:16
URL: http://bernadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0