Lights will guide you home

Vill börja med att tacka alla ni gulliga människor som kommenterat mitt förra inlägg. Ni är runderbara människor allihop!  Mina vänner har visat sig vara lika underbara som bara mina vänner kan vara i det här. Jag älskar er! Varje gång ni säger nåt snällt eller skickar en kommentar här så börjar tårarna rinna. Jag är som en kran idag. Tack! ♥

Idag känns det lite bättre faktiskt. Vi håller på och kollar upp det här som har hänt för att se vilka rättigheter vi har, det kommer att ordna sig. Inte nog med det Zarah försvann tidigt imorse trodde jag och kände mig redo att ge upp. Min lilla skrutta. Var borta minst 6 timmar (aldrig hänt förr). När det började snöa kom hon inspringandes lilla fia. Då hade hon skräp, löv och snö över hela kroppen. Fröken hade varit på äventyr i skogen. Är så glad för att hon gillar att vara ute och att hon är så duktig. Kimpa är i Mariestad med barnen och jag har passat på att plugga. Kommer sitta mer eller mindre hela helgen. Pratade med Alex och vi snackade om att åka till Lek och buslandet i helgen med barnen. Felix vill så gärna. Hinner egentligen inte men det skiter jag i. Måste kunna ha ett liv med. Inte bara skola som gäller, jag vägrar ha det så. Och den enda som drabbas av det är jag och det offrar jag gärna. Jag har lovat honom det här så länge nu. Och han är viktigare än skolan.

Sitter här och lyssnar på Colplay, dom är ruskigt bra!

Ska återgå till pluggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0