Bh:n gav upp

Hände nyss en knepig grej. Jag gick in i köket och såg att det var en massa fettfläckar på golvet. Felix hade just kommit in från garaget där han och Kimpa städat bilen så jag tänkte att kanske hade han fått nåt medel på sig eller nåt som han hade spridit runt på golvet. Gick ut och hämtade posten och frågade Kimpa, men de hade inte hållt på med något sådant. Sen ser jag att ett kuvert vi fått med posten även det hade en stor fettfläck på sig. Tittar ner på min tröja och ser en fettfläck stor som bara den. Inser att jag läcker. Eller inte jag men min bh läcker. Jag har på mig en bh med ojlefyllda kuddar och en av dom har gått sönder. Det är fettfläckar i hela huset. Tur att jag hade en halvful tröja på mig och inte nån favorit eller så. Jag behöver städa men tänkte strunta i det, nu har jag inte längre något val med tanke på hur det ser ut i köket. Jag bar Alice förut och då fick hon antagligen olja på sig som hon sen spritt runt i huset när hon kröp omkring. Så ja jag måste städa. Inget ont som inte har nåt gott med sig eller hur säger man?

Kommentarer
Postat av: Nat

Haha....

2008-10-11 @ 14:21:42
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Jenny

jobbigt! :) funderingar på att klaga till tillverkaren? är rätt glad att jag inte råkat ut för något sånt. herregud, hur skulle man göra om det hände om man inte var hemma??

2008-10-13 @ 15:14:42
URL: http://bernadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0