Brolle är inge nice!

Är det bara jag som ogillar MQ reklamen med Brolle jr? Tycker seriöst att han ser otäck ut. Gammal otäck raggare, men det är bara min åsikt det. Sitter och ser på Ugly Betty sen är det Desperate housewives för hela slanten. Pratade nyss med Mia, i morgon ska vi åka och titta och klämma lite på nyfödda Nellie. Sen måste jag ta mig till Linda och titta på hennes pojke med. Skrev ut mitt schema förut och inser att jag snart kommer att ha häcken full. Skola minst 4 dagar/vecka samt en massa plugg på det. Sen ska man umgås med familj och vänner. Men jag gillar att ha fullt upp. Det är ju så livet ska vara. Men det blir kontrast kan jag lova. Har suttit på baken i ett år, men det ska det snart bli ändring på.

Ugly igen:) Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej tjej! :)



här är det lagom förkylt, hur är det med dig och hela familjen?!



Visst är tv-serier underbara att titta på?! Jag älskar att följa diverse serier....



Kram

2008-10-22 @ 07:43:11
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

tro det eller ej, men jag tycker han är snyggare nu än förut. lite mer rockish än raggare nu. :)

2008-10-22 @ 09:56:36
URL: http://bernadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0