Viskleken

Felix kommer in till mig när jag sitter i sängen. Ska vi leka viskleken mamma? Javisst svarar jag och ungen förklarar för mig hur denna lek går till. Nog för att jag vet om hur den går till men jag låter honom självklart förklara. Vi sätter igång och viskar ett par olika ord till varandra och det går bra. När det är min tur att för fjärde gången i ordningen viska ett ord till Felix så tänker jag att nu ska jag testa en sak. Bajskorv viskar jag, var på Felix tittar på mig och säger allvarligt: Mamma såna ord använder vi inte!

Är det tragisk att min son är mognare än mig?


Kommentarer
Postat av: Tiki

Hahahahah hahahahaha hahahahaha, fasiken också, nu kommer jag å ligga å garva hela natten!

2008-10-29 @ 00:24:12
Postat av: Sara

haha gud va söt=) jag kan se er framför mig;)

2008-10-29 @ 01:24:19
Postat av: Ida

Tycker att det bara var sjukt sött! :) hehe

Man ska ha barnasinnet kvar så länge man lever!!



har utmanat dig i min blogg förresten!! ;)



Kram

2008-10-29 @ 12:49:56
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: tezz(misskelly/engla_matte)

HAHA,BRA FELIX,du får fostra mamma lite..

2008-10-29 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0