Katten också

Det här är mitt femte inlägg i dag. Rekord kan jag säga. Zarah är sjuk igen, jag tror det iaf och jag blir galen snart! Senaste dagarna har hon varit redigt risig i magen, hon har bajsat riktigt löst, sen har hon även börjat kräkas. I dag såg jag hur hon satte sig i lådan och det såg ut som att hon skulle klämma men så kräktes hon i stället i lådan och nu en timme senare är det en stor spya på golvet brevid lådan. Sen har hon börjat fälla en massa. Jag vet inte om det här har nåt samband. Jag måste ringa veterinären imorgon. Men jag vill inte ringa till Kristinehamns veterinärstation. Jag har hört en massa dåliga saker om dom sen är Zarah är inskriven i Karlstad och där har dom koll och är väldigt seriösa. Vet inte hur jag ska ta mig dit bara. Kim kan inte vara ledig mer. Kan kanske fråga om en eftermiddagstid. Jag vet att det bara är en katt men nu får det fan räcka. Orkar inte med det här längre. Som tur är så verkar hon inte medtagen eller så. Ska ringa till dom imorgon kanske är det ingen fara? Men jag skulle tippa på att vi får komma in med henne. Skit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin bloggen blivit. gjort den själv?

2008-10-22 @ 22:38:34
Postat av: Sara

Håller med om att bloggen blivit jättefin. Har tänkt ta tag i min i flera månader men det blir aldrig av..



Tycker så synd om er med zarah. Vi fick åka fram och tillbaka med våra hundar en period och jag ville bara grina så fort det uppdagades nåt nytt igen. Krhamn har jag ingen bra erfarenhet av. Expertisen finns i Kstad men där är dom mkt dyrare tyvärr. Jag tycker att Karlskoga är jättebra n'r det blir småfel men det med Zarah kanske behöver utredas lite mer så då är nog Kstad bäst...



Hoppas verkligen att det reder ut sig fort!!!

kram o ha en bra dag

2008-10-23 @ 07:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0