Tankar kring Carolin

Jag har följt fallet Carolin från dag ett. Jag tycker sånt här är väldigt intressant och hemskt så klart, just när människor försvinner. Man undrar ju så vad som kan ha hänt och jag funderar fram och tillbaka. Att hon var död har jag förstått länge. Jag menar hon var på väg till en arbetsintervju och man fann hennes bil övergiven vid stenbron. Att hon skulle vara i livet var inte troligt. Nu har dom ju gripit en man på sannolika skäl misstänkt för mordet. Han har erkänt att han haft ihjäl henne, och det är här det blir intressant. Han hävdar att han blivit arg på henne och knuffat henne så hon ramlat och slagit sig så illa att hon avled. Även detta är föga troligt. Vem gör så? Och om man gör så inte slänger man in personen i fråga i bagaget och åker vidare? Jag tror att han har våldtagit henne eller något liknande och att han minsann vet vart hennes kropp är (något han förnekar). Men han försöker skydda sig själv och sin familj. Jägaren som media kallar honom har nämnligen en hustru och tre barn. Jag hoppas att han berättar vart hennes kropp finns så de kan få ett slut på den här historien och att familjen kan få ett riktigt avsked med begravning och allt det där. Det beror ju helt på honom, en kropp kan vara svår att finna där uppe i all skog. Finns ett antal ställen han kan ha gömt den på, han har ju haft tid på sig om man säger så. men inte dog hon på stenbron och inte dog hon av ett fall. I så fall borde det finnas mer blod där och inte på en rastplats längre bort. Jag ska fortsätta följa detta och jag hoppas verkligen att dom hittar hennes kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0