EFIT

Hade tänkt mig en EFIT idag, men valde nog fel dag för en sån. Men eftersom jag redan tagit en del bilder så kör vi:



Klockan är 8.30 och det är dags att sätta på sig kläder



9.30 barnen är lämnade på dagis och Zarah äter resterna av Felix frukost



10.30 dags för min frukost (talar inte om vad jag har på smörgåsarna för då kräks ni)



11.30 Läsning står på schemat (Barns läs- och skrivutveckling)



12.30 Tittar på skorna jag köpte till barnen igår, funderar på om jag ska lämna tillbaka dom eller inte



13.30 Dags för lunch. Blir rester från gårdagen, ris och min currysås, tänkte värma sojakorv till men struntade i det och tog en smörgås till istället (jag är knäpp jag vet)



14.30 Tröttnade på allt läsande och satte mig och surfade en stund



16.00 Vi har just hämtat barnen på dagis och Alice dröjer kvar i hallen där hon provar allas skor i vanlig ordning



17.00 Middagen är avklarad och jag har även hunnit med ett kakbak



17.30 Far och dotter har lite qualitytime



18.00 Skenet bedrar, hon är inte alltid lika bedårande, speciellt inte när hon är arg på mamma för att hon inte får klättra upp på bordet och rita i mammas böcker.



19.00 Nu är det kvälla och det bjuds på välling i sängen. Härmed säger vi Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Vad roligt det där var=) kanske skulle stämpla det och göra likadant någon dag! Ha de så gött!

2009-04-22 @ 15:39:48
Postat av: Johanna

Vad kul och se hela din dag :) Jag gissar på att det är majonäs du har på smörgåsen :P

2009-04-22 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0